lördag 8 december 2012

Sims 3 novell!

Hej alla!

Hoppas ni gillar min nya header, kan inte riktigt Blogger än, men man lär sig väl med tiden...

Jo, jag hade tänkt göra en Sims 3 novell...

Jag håller på att komma på storyn nu liksom...

Men den kommer nog heta ungefär: Mitt livs största misstag

Jag hoppas verkligen att ni kommer tycka om den, jag kommer ju lägga ner tid på den.

Ska försöka ge er delar ganska ofta, men det tar tid. Sen så fyller typ alla i släkten år om någon månad, det blir jul, nyår pulkaåkning, och innan jullovet, LÄXOR! ):

Men jag kommer inte ha några speciella dagar i veckan den kommer ut, det kanske kommer senare, men definera kanske. Det är alltså inte bestämt, jag måste få koll på Blogger, livet och universum, okej inte det sistnämnda...

Och just det! Jag höll på att glömma!

Bilderna jag lovade er i förra inlägget kommer här:













//Me

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar