onsdag 7 november 2012

Någon slags rubrik

Hej alla kära läsare!

Ledsen för urusel uppdatering...

Har haft annat att göra och har varit iväg under lovet...

Nu på geografin på skolan gör jag en Power Point om Spanien! Jippy!

Har varit på två av Kanareie öarna lixom (inte 2 öar detta året, som ni kanske förstår...), Kanarie öarna tillhör Spanien men ligger närmare Asien, vi har varit på Gran Canaria som är den tredje största ön av dem, Fuerte Ventura som är den näst största, men inte på Teneriffa som är störst..

Vi har även varit på Mallorca, men det är inte någon av Kanarie öarna utan en annan ö...

Syrran tog med två kompisar hem idag, sen för inte lång tid allt kom syrran upp gråtandes, det lät som om hon brutit benet elr något, då hade hennes ena kompis grejat lite på sin telefon och inte varit med på just den leken då och då blev syrran så ledsen.

Syrran och den kompisen som inte varit "dum" kom upp tillsammans - när syrran grät - och sa att hon andra hade varit jätte, jätte elak...

Som jag hörde det lät det rätt normalt, så har min förra bästis typ gjort, suttit och smsat med en annan kompis - som nu är hennes bästis - för att det skett ett missförstånd, de hade bestämt att de skulle "va" - som alla säger - och så så jag fick bara sitta där medans hon inte verkade bry sig om mig... ):

Dock tog det ju inte sååå lång tid, 5 min typ, men ändå, man känner sig ignorerad, INTE kul vill jag säga...

Men syrran överreagerade och sa att hennes kompis var jätte elak typ, tillsammans med kompisen som inte varit "dum", och så att hon som varit "dum" hörde, så hon som varit "dum" gick gråtande hem utan att syrran sa ens hejdå, hon var så upptagen med att gråta...

En misslyckad händelse, jag kunde varken få hon som varit "dum" att stanna så att de skulle säga förlåt till varandra elr något sånt, elr få att sluta gråta nån minut så att syrran kunde varit LITE snäll iaf...

Hon verkar inte fatta att hon var elak, hon blev bara jätte arg och sa att jag var på hennes "dumma" kompis sida...

Ja, livet med en syrra som hon är jobbigt ibland, men så är det...

//Me

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar